ם פרויקט עתודה - נבחרות נשים בהוקי גלגליות - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

פרויקט עתודה - נבחרות נשים בהוקי גלגליות

אמש 23/01/2015 החל פרויקט עתודה לבנות בספורט ההוקי גלגליות. הפרויקט ביוזמת איגוד הגלגליות בישראל בשיתוף פעולה ותמיכה של התאחדות 'אילת' וארגון "אתנה" אשר העניקו תמיכה גדולה ודחיפה לקידום ספורט הנשים גם בענף ההוקי גלגליות בישראל.
הפרויקט הינו מיזם אשר קם למטרת קידום שימור וטיפוח הבנות אשר משחקות כיום הוקי גלגליות, בנוסף על מנת ליצור חשיפה ולנסות להגיע לעוד ועוד בנות אשר אינן מכירות את הספורט, אשר נרתעות ממשחק עם בנים מהחשש להבדלים הפיזיולוגים וכן בכלל להראות כי ספורט ההוקי גלגליות הינו גם לנשים ! מטרה נוספת של הפרויקט הינה לנסות ובעתיד הקרוב להקים ליגת נשים ! וכן מכלל הבנות בפרויקט ליעד את המצטיינות לנבחרת ישראל בעתיד אשר תיצג את ישראל באליפויות עולם/אירופה של נשים בלבד אשר מתקיימות כבר בכל העולם עם למעלה מ-20 מדינות משתתפות ! בהזדמנות זו נאחל בהצלחה למנהל המקצועי של הפרויקט אלון ויזמן, יחד עם צוות המאמנים שמתלווה אליו עדן רותם מאמן השוערות, ויערה שריג מאמנת טקטית, ובסיוע של אורי לירמן שיתלווה וייתן גב ותמיכה לפרויקט כשצריך. אני רוצה לומר תודה רבה להתאחדות אילת, לחברי הנהלת האיגוד והענף שתומכים בפרויקט, להורים היקרים שראו חשיבות בדבר והביאו את בנותיהם לקבל את הכי טוב שמגיע להן ולהשתלב במשהו חדש שכמוהו עוד לא נראה בישראל... אנו מבטיחים לתת את המירב, להשקיע בבנותכם את הכי טוב שיוכלו לקבל, והכי חשוב שהן יהנו ! יגדלו ! ויתפתחו ! ויימשכו איתן עוד ועוד בנות לספורט הנפלא הזה - הוקי גלגליות ! בהצלחה לכולן/ם !
תודה ענקית נוספת ל- Anat Stoler Katzat על התמונות הנפלאות!
תודה נוספת וחשובה ל- דני אלימלך על התמיכה והרשות הענקית להיעזר במגרש ההוקי החדש בנופית !