ם ענף ההוקי גלגליות בעולם תומך ומחזק אנשים עם מוגבלות - בקרוב בישראל ? - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

ענף ההוקי גלגליות בעולם תומך ומחזק אנשים עם מוגבלות - בקרוב בישראל ?

ענף ההוקי גלגליות עושה פלאים בעולם, והחל להתקרב לאוכלוסיות מגוונות, שכן נושא הנשים בהוקי כבר הפך לשם דבר בעולם, וכבר ניתן להתרשם כיום בכל העולם מקבוצות וליגות נשים מרשימות, אליפויות עולם ואירופה הומות קהל, ואנו מייחלים שבקרוב גם בישראל נראה עוד ועוד נשים וקהילות שונות מעורבים כולם בספורט הגלגליות
.בשנה האחרונה נחשפנו לידיעות מרשימות ופניות אף מגופים בישראל על פיתוח הענף גם לאנשים עם מוגבלות, כאלה אשר לא תמיד נחשפים אליהם שלל ענפי הספורט בידיעה כי קשה להם / חושבים שהם לא מסוגלים / כל תירוץ כזה או אחר.
בשבוע שעבר קיבלנו פניה מכמה אנשים מקסימים, בעלי מוגבלות, אשר התעניינו בספורט ההוקי, ואף ביקשו כי נשקול את נושא שילובם בספורט ההוקי בישראל. מיד החזרנו תשובתנו כרגיל - כן ! קודם כל ברוכים הבאים, כעת בואו נלמד יחד איך הדבר יכול להתקיים, מה צריך ומה ניתן לעשות על מנת להגשים להם את החלום, ולממש לנו את החזון - להיות שם בשביל כל אדם שירצה שנהיה שם בשבילו !.
לכן הלכנו ולמדנו באיגודים שונים בעולם, קראנו קצת מאמרים וחומר ברחבי האינטרנט, ואנו רוצים לבשר לכולכם כי האופק נראה וורוד, וגילינו עולם מקסים, ואנו נעשה הכל שדברים שכאלו יקרו גם בישראל.
אנו מצרפים לכם סרטון משחק קצר של איגוד אשר קם ומאגד את אותם אנשים בעלי מוגבלות בעולם
( The international Electric Wheelchair Hockey movement ), ומקיים משחקים, טורנירים, ואף אליפויות משלל מדינות בעולם ( בקרוב בישראל ! ).