ם אליפות אירופה - צרפת 2014 - יצאנו לדרך - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

אליפות אירופה - צרפת 2014 - יצאנו לדרך


ביום רביעי 20/08/2014 יצאה נבחרת ישראל לנוער לצרפת וזאת על מנת להגשים את החלום עליו חלמו במשך שנה מפרכת של אימונים קשים, שמש, חום, למידה, גיבוש, אחווה, והמון אמביציה ונחישות.
אליפות אירופה
החלום להשתתף ולהיות שחקן בסגל הנבחרת קיים כמעט בכל נער בישראל.... הכבוד הזה לייצג את מדינת ישראל, להניף את הדגל, להרגיש שגריר, דוגמה, מופת, להלחם על הניצחון, ההפסד, ולדעת ליהנות, לחוות, ללמוד, ולהיות פטריוט.
ביום ראשון 24/08/2014 תחל האליפות, עד אז ישהו השחקנים בצרפת, יערכו מחנה אימונים קצר אותו מעביר להם המאמן רדן רייס בשילוש עם משחקים נגד קבוצות מקומיות עליהן ואיתן סוכם מראש, שכן יוכלו לתת פייט ומדד לשחקנים רגע לפניי הדבר האמתי - האליפות.
את משחק הפתיחה המרכזי, משחק שישודר בשידור חי באתר של CERH, מול המון קהל מקומי אשר ככל הנראה יעודד את קבוצת הבית - צרפת, עם המון לחץ, את המשחק הזה ישחקו ישראל Vs צרפת.
צפוי להיות משחק לא קל, בהתחשב שנבחרת צרפת סיימה במקום השני והמכובד בשנה דאשתקד נגד פורטוגל, בהתחשב בעובדה נוספת כי השנה צרפת מארחת את האליפות, וציפיותיה מעצמה והציפייה מהם השחקנים גדולה הרבה יותר, נראה שהולך להיות מאוד קשה לנבחרת הישראלית.... אך יחד עם זאת כשנשאלו החבר'ה האם באים למשחק עם רגשות נחיתות או מחשבה על הפסד, ענו השחקנים כי הם עולים למגרש רק בשביל מטרה אחת - לנצח !
אין ספק, לכל הדעות, הדרך לא תהיה קלה, ולא נקבל מתנות חינם, אך כל השחקנים והצוות דוגלים בדעה רווחת אחת ויחידה, "אנחנו כאן בשביל לעשות את הכל, כל שביכולתנו, רק, אך ורק, לנצח " .
ואכן הדרך הנכונה וחשובה ביותר בדרך לניצחון הינה - לרצות, להאמין, ולעשות כל על מנת לקיים :)
אנו מאחלים ומייחלים המון הצלחה לשחקנים ולצוות - רדן רייס, תומר לוי, פול שניידמן.
אנו בטוחים שתביאו הרבה כבוד לישראל, תהנו, תלמדו, ותזכו להגשים את עצמכם.



לוח משחקים של האליפות