ם שגרירי ישראל לפורטוגל - מחנה אימונים בנלאומי Clinic 2014 - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

שגרירי ישראל לפורטוגל - מחנה אימונים בנלאומי Clinic 2014


אמש ( 27/07/2014 ) יצאו ירין ויזמן ומתן אלגריסי, בליווי המאמן אורי לירמן, לייצג את מדינת ישראל במחנה אימונים אירופאי אשר יערך בפורטוגל, ובו יקחו שחקנים מכלל רחבי מדינות אירופה.
בעקבות ביקורו של נשיא אירופה להוקי גלגליות וכמחווה על הביקור הנפלא שכך תיאר הנשיא בביקורו בישראל, החליט להעניק לאיגוד הגלגליות הישראלי מתנת הוקרה, שכן 2 שחקנים נבחרים ומובחרים יצאו למחנה אימונים אירופאי, וכן ייצגו את ישראל כשגרירים ויוכלו לספוג מעט הוקי ברמה עילאית וללמוד דברים חדשים ומרתקים.
הטיסה, המחנה, האירוח, הכל יהיה על חשבון האיגוד האירופאי, הילדים לא ישלמו דבר.
האיגוד החליט בסיוע נכבד של העמותות של המועדונים מהם באו השחקנים לסייע בסבסוד מלווה, מאמן , אשר ישגיח על הילדים, וכן יוכל גם כן לספוג מעט בעצמו כמאמן שיטות אימון, צורת אימון חדשה ונוספת על אף היכרתנו לאחרונה עם שיטות רבות... אין כמו ללמוד בשטח.
בחירת הילדים הייתה כהגרלה בין כלל המועדונים, ומהמועדונים שנבחרו ( נופית וא.ב.ג ) כל מועדון המליץ לאיגוד על השחקן שהצוות המקצועי במועדון ממליץ לאיגוד כהולם ליצג את מדינתנו, והאיגוד על פי תנאים והתניות החליט על התאמה ואישור הבחירות
אנו מאחלים לילדים כי ילמדו המון, אולי אף ילמדו גם הם דברים נפלאים מישראל :) שיהנו, שיבלו, שיחוו את החוויה הנפלאה ויזכרו אותה לטובה למשך כל חייהם !
ב-ה-צ-ל-ח-ה !
.