ם פרוייקט Headstart - והמתגלגלים לאליפות אירופה - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

פרוייקט Headstart - והמתגלגלים לאליפות אירופה


החלום לאירופה !
שלום, אנו שחקני נבחרת ישראל בהוקי גלגליותהחלום שלנו הוא לייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה לנוער, אשר תתקיים בצרפת בתאריך 24-08-2014.
כדי להגשים את החלום ועל מנת שנוכל לייצג את ישראל בכבוד אנחנו צריכים את התמיכה שלכם. אנו בטוחים כי בעזרתכם ואתכם נצליח לגייס תמיכה ועזרה, ובכוחות משותפים נצליח להתגבר על כל המכשולים בדרך, כולל הכלכלי.

ללא תמיכתכם לא נצליח להגיע ליעד ולהשתתף באליפות....

למה זה חשוב לנו כל כך לצאת ולייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה?
טוב, ברור שקודם כל זה בגלל הספורט. האתגר והתשוקה להיות הכי טובים, הכי חזקים, הכי מהירים - אלופים.
אבל מעבר לכך, אנחנו באמת מרגישים שיצרנו, בלי להתכוון בכלל, נבחרת שמשקפת את ישראל האמיתית והיפה, נבחרת שמהווה דוגמה למופת וגאווה.
לכן החלטנו ללכת על זה, ולהתגלגל לאליפות אירופה על מנת לייצג את מדינת ישראל ובכבוד.
לשם כך אספנו ושילמנו מכיסנו כ- 30 אלף ש"ח (סכום שכבר שלימנו לשמירת טיסות, מקומות לינה והוצאות רישום, ואת היתרה לא צלחנו מלהשיג עד כה.
זה לא מספיק :( וללא השגת כל הסכום המלא לא נוכל להשתתף באליפות !
איך אתם יכולים להיות שותפים להצלחה להוציא את הנבחרת לתחרות ? בקלות....
תוכלו לסייע לנו עם תמיכתם דרך האתר הנפלא של Headstart, ואנו נוכל להציע לאותם השותפים לדרך חולצת נבחרת, ארוחה ומפגש גיבוש עם כלל חברי הנבחרת, השתתפות באימון, תמונות, חולצות, מדליות ועוד... בכל אופן, השם שלכם, ביחד עם כל שמות התומכים, יודפס על החולצה שלנו ויתנוסס עליה בגאון, כל הדרך עד קו הגמר. 
יהיה נפלא גם אם תוכלו להפיץ ולשתף את הפרויקט עם כל מי שאתם מכירים, כדי שיהיו לנו כמה שיותר שותפים.

קישור לתמיכה בפרויקט : http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=10685