ם חגיגות משחקי הפיינל 4 לעונת 2014 בישובים גבעת עדה ובית לחם הגלילית - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

חגיגות משחקי הפיינל 4 לעונת 2014 בישובים גבעת עדה ובית לחם הגלילית


במהלך שבוע ימים 10/05/2014-17/05/2014 נערכו משחקי גמר גביע המדינה בהוקי גלגליות בישובים בית לחם הגלילית וגבעת עדה. כמידי שנה גם השנה אירועי ה"פיינל 4" היוו חגיגת הוקי של ממש... אשר ריתקו את עיניהם של למעלה מ-450 צופים שמחים שבאו לראות משחקי הוקי ברמה הגבוה ביותר בישראל.
בתאריך 10/05/2014 נערכו משחקי הגמר של הילדים והנוער לגילאים U13 + U17 בבית לחם הגלילית.
המשחקים היו מותחים ומרתקים, היה ניתן לחוש בקרב הקהל את המתח עד לשניות האחרונות של המשחקים, שכן בהוקי, כמו בהוקי, כל שניה יכול המשחק להתהפך.
בגיל U13 משחקי הפיינל 4 נערכו במגרש בית לחם הגלילית, קהל והורים רבים הגיעו לתמוך בשחקנים הנפלאים, ניחן היה לראות כי אלו הם דור העתיד של ממש, שכן הפגינו ספורטיביות, רגש, הקרבה, נשמה, ואהבה וכבוד האחד לשניה. במשחק זכו לנצח קבוצת בית לחם הגלילית המקומית את קבוצת אלונה בנימינה גבעת עדה ( א.ב.ג ) והניפו את גביע המדינה לעונת 2013/14 לגילאים U13.
בגיל U17, גם כן במגרש בית לחם הגלגלית ומיד לאחר משחק הגמר של U13 התקיים משחק הגמר של גילאי U17, הפעם המגרש כבר היה חם, תוסס, רועש, מלא במתח לאחר המשחק של הילדים, וכל המתח הופנה כעת לנערים, אשר היו צריכים להוכיח קודם כל לעצמם ואחר כך להורים והאוהדים בקהל, שגם הם ראויים.... אך מנגד, קבוצת נופית החזקה הגיעה ושיבשה מעט את התוכניות של קבוצת בית לחם הגלילית, ונופית זכו לנצח את המשחק ואפשר לומר אף בקלות... והוענק להם גביע המדינה לעונת 2013/14 לגיל U17.
באותו שבוע, יום ב 12/05/2014, נערך גמר גביע המדינה לגיל U19 בו התמודדו קבוצת נופית נגד קבוצת אלונה בנימינה גבעת עדה, במגרש ההוקי החדש שבישוב גבעת עדה, קבוצת נופית ניצחה בתוצאה 7-3, בעצם זוהי קטגוריית הגיל ה-2 בה מתמודדים קבוצת נופית על הפרס הנכסף - הגביע, והנה, שימו לב, נופית זכתה בגביע המדינה לעונת 2013/14 גם לגילאי U19.
ואם כל זה לא מספיק לכם... חכו לשמוע את ההמשך ! אגב, לצפות במשחק גמר הנוער היה פשוט ניצחון של כולנו. חבורת הנערים הנפלאים אשר חלקם יתפסו בשנה הבאה את מקומם בקבוצות הבוגרים, שכן רמתם וכישרונם היה ראוי לשבח ! אין ספק, אנחנו ניצחנו !
בשבת 17/05/2014, התקיימו משחקי גמר הגביע של גילאי U15 + בוגרים.
טוב אין פה מה לחדש לכם שטורניר ה"פיינל 4" אשר מתקיים מידי שנה באזור חודש מאי הינו הפנינג ענק של ממש...
מאות אנשים מגיעים לצפות במשחקי הוקי משובחים, מהרמות הגבוהות ביותר שקיימים בישראל, יחד עם הפקת ענק, דוכני ציוד, מוסיקה, דוכני מזון, בובות ענק, זיקוקים, פרסים שווים, צלמים, מגנטים, ובקיצור... המון המון השקעה וכייף.
את האירוע פתחנו עם משחק הגמר לגילאי U15, בו התמודדו ראש בראש קבוצת צור הדסה Vs קבוצת בית לחם הגלילית.
היה זה אחד המשחקים היותר מותחים ומלאי רגש שזכינו לראות העונה.... חבורה של תותחים אחד אחד ! באמת ! שתי הקבוצות נלחמו על כל כדור, הפגינו יכולות קבוצתיות, אישיות, עודדו האחד את השני מבפנים ומבחוץ, ההורים כולם הגיעו לעודד ולתמוך, בקהל נכחו נשיא האיגוד האירופאי, נשיא איגוד הגלגליות בישראל, מאמנים, שחקני בוגרים, כולם כולם הגיעו לצפות ולעודד את הילדים הנפלאים. בתום המשחק ניצחו קבוצת בית לחם הגלילית וזכו בגביע המיוחל. במקום השני והמכובד הוכתרה קבוצת צור הדסה, ובמקום השלישי קבוצת הנערים של מועדון קרית ביאליק.
אז הבטחנו לכם הפתעה ? הריי לכם, נחשו מי התמודדה גם בגיל בוגרים השנה על הגביע הנכסף בבוגרים ? צדקתם- נופית!
על גמר גביע המדינה לגיל בוגרים התמודדו, מי אם לא, נופית - נגד הקבוצה המקומית ! אלונה בנימינה גבעת עדה ( אבג ) !
וואיי ווואיי וווווואיייייי מה שהלך באותם רגעים במגרש.... איזה מחזה, איזה שואוו, ספורטיביות, מקצוענות, נחישות, משמעת, חיבור... בקיצור - היה שם הוקי !
אני לא אמתח אתכם ואומר כבר כי תוצאת המשחק נגמר 8-1 לטובת נופית, שכן אני מציין את תוצאת המשחק על מנת להמחיש כי כאשר אני מדבר על מילים כמו משמעת, חיבור, נחישות, מחזה... לצערי האצבע מופנית יותר הפעם לכיוון שחקני נופית... היה ניתן לחוש את הרעב שהיה להם בעיניים, יתכן וזה הגיע מההפסד הצורם של שנה שעבר בו הפסידו החבר'ה האמיצים הללו במשחק הגמר בנופית, בשידור חי ששודר בערוץ 5 לקבוצת רמת ישי.
ועל כן יתכן והפעם הגיעו עם מטרות ברורת, ואין ולא הייתה ככל הנראה אופציה אחרת לחזור איתה הביתה.
וכך היה.... הם הגיעו חדים, ממוקדים, וראו רק דבר אחד, שכך קרה, ניצחון ! ניצחון מוחץ אפילו.
אין ספק שזה היה עבור ענף ההוקי גלגליות בישראל עוד אחד מהאירועים של ישכחו עוד המון שנים... פשוט היה מושלם.
אווירה שמחה, יציעים גדושים עד אפס מקום בקהל, בימת כבוד מכבדת של אורחים כמו ראש המועצה, חברת הנהלת התאחדות עצמה אשר תומכים ומקדמים את מועדוני הספורט בישראל, הנשיא האירופאי להוקי גלגליות הגיע לצפות במשחקי הגמר ! נשיא איגוד הגלגליות, מאמן נבחרת פורטוגל בוגרים ! שלל המאמנים בישראל, הורים, אוהדים, שחקנים, ילדים מכל שכבות הגיל, חברים מתנועות הנוער והצופים שהקפיצו את הקהל לשמים עם התופים השירים והמחולות... ובקיצור... את השאר נשאיר לכם לחלומות :)
הנה ללכם קטע קצר ממשחק גמר הבוגרים, בו ניתן לצפות מעט ולחוש באווירה הנפלאה ששררה במקום
תהנו -

ניתן לצפות בתמונות ממשחקי הגמר בקישורים הללו : 
גמר U13 - לינק לצפייה בתמונות !