ם טלטלות, שינויים, אבל כעת ממשיכים נחושים עד לרגע השיא ! - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

טלטלות, שינויים, אבל כעת ממשיכים נחושים עד לרגע השיא !

נבחרת U20 נמצאת בימים אלו בהכנות מפרכות לקראת אליפות העולם 2013, האליפות תיערך בין התאריכים 12/10/13-6/10/13 בקולומביה!
נבחרת U20 עברה טלטלה לא קלה לאחרונה כאשר מאמן הקבוצה הוחלף, ונדמה היה כי מצב של חוסר וודאות סורר בקרבת השחקנים, חלקם אף חשבו כי המסע לאליפות מתבטל/משתנה וכן החלו לתהות ולהיכנס למחשבות סרק.
מיד נענו לרשותם מנהל הנבחרת והמנהל המקצועי וענו להם על כל השאלות, הסבירו להם את הבעיות והפתרונות
וכן החזירו את המוטיבציה ומצב הרוח חזרה לתלם... אותו תלם אשר מוביל רק למטרה אחת ! להיות הכי מוכנים שאפשר ולהגיע לקולומביה לנצח, ליהנות, לחוות, וללמוד. כעת בימים אלו השחקנים מתאמנים 3-4 פעמים בשבוע ! אימוניי כוח, כושר, חשיבה, טקטיקה, מהירות, משחק קבוצתי, לדעת לעבוד כמו מכונה משומנת אשר עובד יחד וביחד...
השחקנים כולם מגיעים לאימונים במגרש, מחוץ למגרש, בים, בחולות ובכל מקום אליו מוביל אותם המנהל מקצועי, כל מקום אשר יוביל אותם לטופ שבטופ.
אליפות העולם נגד קבוצות כמו ספרד פורטוגל ועוד קבוצות עם שחקנים הטובים בעולם, הינה האליפות כמעט הקשה מכולן, אך דבר זה לא מרתיע את המאמן אשר חוזה ואומר כי הם נוסעים לעשות לעולם חיים קשים, ולא מתכוונים לוותר לאף קבוצה, גם עם זו ספרד אלופת העולם, או אוסטריה שחדשה במסע הזה גם כן, או כל יריבה אחרת.
עם נחישות כזו אנו בטוחים כי נהיה גאים לאורך כל המסע גם מאחוריי המסך ( שאגב המשחקים ישודרו בשידור ישיר וחוזר ואנו נפרסם זאת מיד עם ידיעת המקור והשעות ) .
אנו מאחלים לשחקנים הצלחה רבה ! סעו בשלום וחזרו בשלום !