ם רמת ישי עושה היסטוריה, שוב ! - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

רמת ישי עושה היסטוריה, שוב !


לאחר לא מעט הפתעות שמועדון רמת ישי מציג בפניי שחקניי ענף ההוקי גלגליות בישראל
המועדון הנפלא מציג בפנינו עתיד חדש לענף ! קבוצת הוקי גלגליות שכולה שחקניות בנות !!!
זוהי הפעם הראשונה איי פעם בישראל שקיימת קבוצה שכולה בנות, שמשחקות אף בליגת ההוקי
והיום הן הולכות לעשות היסטוריה...
קבוצת הבנות רמת ישי ג' ( לרמת ישי 3 קבוצות בגיל זה ) הולכת להתמודד מול מועדון קרית ביאליק
במשחק ליגה ייחודי, הבנים נגד הבנות :)
אז נכון, ליגת בנות בישראל עדיין אין, והבנות עדיין צריכות להתמודד מול קבוצת בנים, אך מאמן רמת ישי מרסלו בנדרסקי טוען כי בגיל הזה, היתרון הפיזי בדר"כ של הבנים עדיין לא משחק תפקיד משמעותי, והוא אף בא עם שאיפות לנצח ולהתמודד בכבוד.
השנה היא השנה הראשונה של קבוצת הבנות במועדון, אלון ויזמן מנהל המועדון, יחד עם מרסלו בנדרסקי המאמן הראשי במועדון ועוד כמה מדריכים פעילים נוספים החליטו כי השנה, לאחר לא מעט קפיצות מדרגה, הצלחות, אירועים מרהיבים, נבחרות, הישגים, הגיע הזמן לעלות שלב ולהביא את ישראל ל level two .
בעולם ובמיוחד באירופה, קיימות כבר לא מעט קבוצות בנות ונשים, ואף ליגת נשים הפכה להיות כבר שם דבר.
אנשים פשוט עומדים ומהופנטים, לא מפסיקים לצלם ולהתפלא כמה הספורט הזה, הוקי גלגליות, יפה... ואף לא פחות, ואולי יש שיטענו שיותר יפה גם לנשים !
איגוד הגלגליות בישראל לפניי כשנה דן בסוגיה, הנושא עלה בישיבות מסוימות גם כן לאחר המקרה של 3-4 נערות שנאלצו לקחת צעד אחורה בספורט ההוקי עקב קושי להתמודד בגילאים אלה מול הבנים, וללא ליגת בנות בישראל.
הבנות אף טסו למחנות אימונים וטורנירים בספרד והשתלבו בקבוצות של ליגת נשים, שיחקו איתן, התאמנו איתן, וחזרו עם החלום לישראל, בתקווה שאולי יום אחד, אולי אפילו לבנות שבאו אחריהן, החלום הזה יתגשם.
ליגת הוקי נשים, בישראל !
חבריי הנהלת איגוד הגלגליות מבטיחים לתת עידוד ותמריצים, השקעה, וכל עזרה אפשרית, לקידום ספורט הנשים בישראל ובפרט בענף ההוקי גלגליות, וכן מודים ומאחלים בהצלחה למועדון ולבנות !