ם פרוייקט נבחרות ישראל יוצא לדרך!! - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

פרוייקט נבחרות ישראל יוצא לדרך!!

בשעה טובה התכנסה הוועדה מקצועית של איגוד הגלגליות בישראל, והחליטה את אחת ההחלטות החשובות ביותר של הענף – 
לחדש את הקמת נבחרות ישראל בגילאים שונים: 
נבחרת ישראל U14 (שחקנים שעד דצמבר 2014 טרם יהיו בני 14), נבחרת ישראל U17 (שחקנים שעד דצמבר 2014 
טרם יהיו בני 17), וכמובן – נבחרת ישראל U20 – שמתכוננת לקראת אליפות העולם גרמניה אוקטובר 2013.
להקמת הפרויקט המדהים הזה, מינתה הוועדה בתמיכת יו"ר ענף – אודי גדנקן,  מנהל מקצועי כללי,  שיאמן בפועל את הנבחרות - יחד עם עוזרי מאמן שייבחרו בצורה מקצועית ומכובדת.
המנהל המקצועי שנבחר הוא ליאור אוליאל -  קפטן נבחרת ישראל בוגרים ב – 3 אליפויות עולם (השתתף ב – 4 אליפויות עולם ואליפות אירופה) ושחקן של מועדון צור הדסה.
ליאור שחקן שעבר הרבה בקריירה, ובשנים האחרונות גם יוצא פעם בשנה (לפעמים פעמיים בשנה) למחנות אימונים והשתלמויות בגרמניה וספרד – על מנת ללמוד מהטובים ביותר – על כל מה שקשור בשיטות אימון מתקדמות, ניהול מקצועי של מועדוני הוקי, יחד עם קשרים רבים וטובים עם כמה מבכירי מאמני הוקי בעולם...  -  
המטרה שלו היא הקמת צוות מקצועי בכיר ומקצועי שיחד עם עזרת ההורים והשחקנים – יצעידו כולם את הנבחרות לדרך משותפת.
ליאור כתב תכנית מקצועית ארוכה ומקיפה, המשלבת חזון, מטרות ויעדים קדימה. התכנית תוגש לקרנות וגופים לבקשת תמיכה בנבחרות, ונראה שהענף שלנו הולך לכיוון הנכון...
הנבחרות יקדמו את הליגות, את המועדונים, ויפעלו על פי מודל ייחודי בו  שחקן צריך להוכיח עצמו במועדון, בבית, ובבית הספר.
התכנית המקצועית תהיה על פי המודל הספרדי \ קטלוני, בייעוצו של לוקס סוריו לאורך כל הדרך.
איגוד הגלגליות בישראל מאמין שיש בישראל דור צעיר מוכשר ביותר שיכול להגיע רחוק מאוד - ולכן באה ההחלטה להשקיע בראויים ורוצים בקידום ! אנו מאחלים לליאור הצלחה בהובלת הפרויקט, ומחכים לצפייה בתוצרת הקודש בכיליון עיניים .
 יש למה לחכות!!

בנוסף החליטה הוועדה על מינויו של פול שנידמן למנהל הנבחרות, פול אשר עם הניסיון המקצועי שלו (35 שנה שחקן), יחד עם הניסיון שצבר כמנהל הנבחרת הבוגרת –אנו בטוחים כי ישפיע על הליך הצלחת הנבחרות כולן ללא ספק!
מינויי נוסף שהתקבל פה אחד הינו מאמן השוערים לכל הנבחרות – תומר לוי (צ'ילב) – שמגיע עם מטרה ברורה – להפוך את השוערים שלנו לשוערים חזקים, טכניים, מוכשרים, ולממש את הכישרון שלהם – דרך הליגה לנבחרות. 
תומר הוא בכיר השוערים בישראל, שנמצא בחזית הרמה המקצועית כבר מעל 20 שנה, תוך שיפור תמידי ביכולת וקצירת מחמאות רבות מקבוצות ומאמנים גדולים בכל העולם... תומר הוא מקצוען, חותר למצוינות ללא פשרות והוא האיש הנכון לדעתנו להכשרת שוערים הנפלאים שלנו.  המשימות לא פשוטות, אך הדרך נראית מדהימה ומאתגרת...
בימים הקרובים מנהל הנבחרת ישלח הודעות ומיילים אישיים למס' שחקנים נבחרים, ויבשר להם על הזמנתם לסגל הנבחרת.
לא יהיו מבחנים. הבחירה בשחקן כזה או אחר תהיה על בסיס צפייה מקצועית, דיווח של המאמן במועדון – והחלטה סופית של מנהל מקצועי – ליאור אוליאל. שחקן שיוכיח עצמו שהוא ראוי ללבוש את חולצת הנבחרת – יישאר בסגל. לא יהיה קל... אבל יהיה כיף!
כמו כן, בקרוב נפרסם את לוח האימונים של כל הנבחרות, כולל מגרשים, ימים, שעות ויעדים. הכל נראה מאוד מקצועי – איזה כיף לכם – שחקני הנבחרות הצעירים!

שיהיה לכולם בהצלחה! 

פול שנידמן - מנהל הנבחרות
ליאור אוליאל - מנהל מקצועי
תומר לוי - מאמן שוערים.
ובשם כל צוות המדריכים שיבחר

איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות