ם שחקניי נבחרת ישראל מסכמים את מסע אליפות העולם 2012 - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

שחקניי נבחרת ישראל מסכמים את מסע אליפות העולם 2012


מי מכם לא צפה ועקב אחר תוצאותיה של הנבחרת הבוגרת באליפות העולם 2012 שנערכה באורוגוואי...
מי לא חלם וייחל להיות שם על המגרש ולחוות את הרגע הנפלא הזה של לשחק מול קבוצות מארצות מכל רחבי תבל וכן להתמודד מול רמות משחק הוקי מקצועי ומשובח. כמה מכם היו נותנים הכל על מנת להגיע לרגע הזה ולחוות את החוויה, ההתרגשות, ה "ביחד ננצח", שירת ההמנון בגאווה, הרפתקאות בלי סוף, זכרונות שתישא איתך לכל החיים, מעין הרגשה שלא הכל ניתן להסביר במילים.
לכמה משחקנינו הצעירים, זו הייתה החוויה בפעם הראשונה, קפיצה למיים עמוקים, אך עם מדריכים ושחקנים מנוסים אשר עזרו ותמכו בהם לאורך כל המסע.
השחקנים חוו סוף סוף מה זה בעצם המסע הנפלא הזה עליו מדברים כולם, ממה כולם מתרגשים, על מה ולמה נלחמים על כל מקום לסגל הנבחרת, והאם כל זה היה שווה ?...
הבאנו לכם טיפה לטעום מהמילים והסיכומים של אותם שחקנים ומאמנים אשר חווה את המסע הזה פעם ראשונה ופעם נוספת... וממה שאנחנו ראינו, לא נראה שהם הולכים לשכוח את המסע הזה לעולם... ישנם אשר מסכמים שם את דרכם בנבחרת הבוגרת, וישנם אף שמבטיחים כי זוהי תחילתה של מלחמה על המקום בסגל הנבחרת לעוד שנים רבות.




לחצו על הלינק לצפייה בסרטונים נוספים :