ם סיכום המסע לאליפות העולם 2012- בוגרים - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

סיכום המסע לאליפות העולם 2012- בוגרים


אליפות העולם 2012 הסתיימה !
כפי שידוע לחלקכם ( לאלה שלא מוזמנים לקרא את הפוסטים הקודמים אודות הנבחרת ) , נבחרת ישראל התמודדה באליפות העולם בוגרים שנערכה בימים אלו בעיר Canelones באורוגוואי.
הנבחרת עשתה חייל ! וסיימה את אליפות העולם במקום ה-7 ( זהו המקום הכי גבוה אליו הגיעה נבחרת ישראל איי פעם ).
הנבחרת שהינה מורכבת משחקנים וותיקים וצעירים כאחד יצא למסע מיוחד עם מטרות מגוונות שכמעט ניתן לומר כי הושגו אחד אחד, מלבד השגת הגביע כמובן :)
החיבור בן השחקנים, קידום וחפיפת מגוון שחקניי נוער מובילים אשר יהוו חלק מעמוד התווך של הענף בעתיד, דוגמא אישית ומקצועית של השחקנים הוותיקים לנגד השחקנים הצעירים, מלחמה יומיומית על השגת המטרה העיקרית שהיוותה תחילה אבן נגף לכולם ( הלו הוא המרוץ להשגת התקציב ליציאה למסע ), ייצוג המדינה בכבוד ( קבלת גביע הקבוצה הכי הוגנת בתחרות ) ועוד מטרות מקצועיות של המאמן הספרדי לוקס אשר הגיע לאמן את חבורת האלופים למסע הנפלא.
תחרות אליפות העולם השנה הייתה שונה במקצת משאר האליפויות בדבר נוסף, זו הפעם הראשונה שהאליפות שודרה כמעט במלואה בשידור חיי ! באינטרנט, היה ניתן לראות כמידי יום ביומו את מפגש כל חבריי הענף מעבר למסך המחשב בביתם, מצו'טטים יחד בצ'אט, ומעודדים את סגל השחקנים ממש כאילו הם איתם ביציע המגרש.
מאידך גם לשחקנים היה חלק מאוד עיקרי בנושא העידכונים השוטפים ואין ספור התמונות שנשלחו למשפחות והאוהדים מידי כמה שעות ועדכנו אותנו ממש בכל רגע נתון מה שלומם ומה עובר עליהם בחוויה המיוחדת שהם עוברים.
מתגובות שנשלחו מהמאמן הוא דיי מרוצה ואף מאוד מהנבחרת, הן מקצועית ובעיקר אישית.
לוקס מספר כי עתיד וורוד לישראל כשנוער כזה עומד על המגרשים... הוא טען לא פעם כי ישראל עושה עבודה יפה, הן בפיתוח האנושי, מקצועי והן בפיתוח התשתיות ומספר המגרשים אשר הולכים וגדלים.
נשיא איגוד הגלגליות בישראל - נביל עבוד שלח מסר לשחקנים כי הוא גאה במשלחת השחקנים ואנשיי הצוות על ייצוג המדינה בכבוד, על תואר הכבוד לקבוצה ההוגנת ועל ההישג המכובד הן מקצועית והן מערכתית.
עוד מוסיף נשיא האיגוד כי הוא מכבד ומעריך את השחקנים על אופי התנהגותם בתקרית המצערת שקרתה מול קבוצת מצריים אשר החליטה שלא הופיעה למשחק נגד הישראלים בטענה כי קיבלו הוראה משר הספורט המצרי (באומרו כי אינו מכיר בישראל כמדינה ) שלא להעלות למגרש, ולהפסיד את המשחק טכני.
לפרטים נוספים אודות המקרה ניתן להיכנס ללינקים הבאים  ( לינק 1, לינק 2, לינק 3, )
ניתן להתעדכן גם במכתב ששלח נשיא האיגוד המצרי בתגובה למקרה לנשיא העולמי ומכתב תגובה מיו"ר ענף ההוקי בישראל בתגובה למקרה ולנאמר וכן מכתב סיכום ותגובתו של נשיא CIRH העולמי ( מכתב1 , מכתב2 ).
נבחרת ישראל בוגרים  בדרכה ממש ברגעים אלו לישראל... הנבחרת צפוייה לחזור מחר ( 4/12/12 ) בשעות אחה"צ.
סיכמנו לכם את כלל תוצאות התחרות, גם סיכום של משחקיי ישראל בלבד, וגם סיכום של כלל הטורניר על מנת שתוכלנו להתרשם ולהתעדכן גם כן :

שלב הבתים  -
בית א'+ דירוג :

בית ב'+ דירוג :
רבע גמר, חצי גמר, גמר : 
טבלת דירוג : 
 תוצאות המשחקים בהתמודדות על מקומות 5-9 : 

טבלת דירוג מקומות 5-9 : 
דירוג סופי : 
ניתן לצפות בתמונות בלינק : לחץ כאן !

לאתר התחרות הרישמי : לחץ כאן !