ם נבחרת ישראל בשת"פ מיוחד עם חברת התקשורת 018 ! - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

נבחרת ישראל בשת"פ מיוחד עם חברת התקשורת 018 !

לאתר החברה לחץ כאן !
בימים אלו נבחרת ישראל בהוקי גלגליות בוגרים נמצאת בשלבי הכנה אחרונים לקראת השתתפותה באליפות העולם שתתקיים ב – 24-11-12 באורוגוואי. חלק מהמשחקים יועברו ככל הנראה בשידור חי במס' מדינות בדרום אמריקה ואנו כמובן נעדכן אתכם מיד עם פרסום השידורים.נבחרת ישראל מאומנת ע"י מאמן ספרדי – לוקס סוריו – אחד מהמאמנים הטובים בעולם, שהגיע בעקבות שת"פ מוצלח מאוד בין האיגוד הישראלי לספרדי. אי לכך, הנבחרת הציבה יעדים (להגיע מקום 1-8) שיקדמו את הענף בישראל ויביאו כבוד רב למדינה. לוקס מגיע לישראל כל 4 חודשים למשך שבועיים כל פעם.
יחד עם הצוות הבכיר של הענף, גיבש לוקס תכנית עבודה ייחודית (הקמת נבחרות צעירות בכל הגילאים, תכנית עבודה ממוקדת למועדונים, מחנות אימון בספרד, קידום הקשר עם מועדונים בעולם ועוד), המציבה יעדים ל – 10 שנים קדימה. זאת הפעם הראשונה שענף ספורט (שהוא לא כדורגל או כדורסל) "נישתי" בישראל, מקבל חסות מקצועית ומאמן מהגוף הגדול והמקצועי בתחומו בעולם, הספרדים. יחד עם זאת, רואים את ההתקדמות בשטח. הליגות פעילות מגיל 8 ועד בוגרים (7-15 קבוצות בממוצע), רמת המשחקים עלתה מאוד, ושחקן שסיים שירות צבאי (אורי לירמן), יחד עם שוער צעיר בן 17 (רותם בן אליעזר) – כבר קוטפים את פירות הקשרים ומשחקים בספרד!! 

וכמו כל דבר טוב – הפנס של נבחרת ישראל בוגרים מאיר לכל פעילי הענף את הדרך ומקיים את החזון של – חינוך דרך ההוקי. בכירי הענף הם השחקנים הצעירים של לפני כמה שנים, שמאמנים היום את המועדונים הגדולים, ומקיימים קשרי קהילה \ חינוך – דרך הוקי. אותם שחקנים, הם אלה המשחקים ומייצגים את נבחרת ישראל בוגרים, וכיום יש להם אפילו סיבה טובה יותר לחייך – 018 – ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות מעניקה חסות מיוחדת לנבחרת ישראל בהוקי גלגליות, לאחר שבכירי החברה רואים בנבחרת מקור גאווה ייצוגי, חינוכי וערכי. "018 למעשה מייצגים הרבה מהדברים שאנחנו – השחקנים ופעילי הענף – מאמינים בו. חברה צעירה, עם חזון, עם שירות מעולה ויחס אישי לכל לקוח. זה מדהים לראות שיש חברות שמקדישות כל כך הרבה משאבים כדי לתת שירות טוב. כך אנו רואים את החזון של חינוך דרך הספורט וההוקי בפרט. יש הרבה הורים שפונים אלינו בהתרגשות ומספרים על כמה ההוקי שינה לילדים שלהם את החיים. גם מחוץ למגרש. הערכים בהם אנו דבקים, יחד עם מצוינות, עזרה לקהילה ורצון תמידי להשתפר – כל אלו מחלחלים לשחקנים הצעירים ובסופו של יום – כולנו קוטפים את הפירות... " – כך מספר לנו קפטן נבחרת ישראל ליאור אוליאל (34) ומוסיף – "018 עשתה דבר גדול בכך שהאמינה בנו. אנחנו יודעים כמה קשה היום לתרום כספים מחברות מצליחות לטובת חסות, ובטח לטובת ענף ספורט שלא זוכה להרבה חשיפה. אבל האמון של 018 בנו, עוד ייתן פירות רבים, מכיוון שכבר היום מתחיל להיות עניין בהוקי גלגליות, יש שיחות על שידורי טלויזיה, הנבחרת – שמאומנת ע"י מאמן ספרדי ועוד הרבה הפתעות. אין ספק שמי שמאמין בנו היום – יהנה מאוד בעתיד הלא רחוק משת"פ מעניין מאוד..."
הנבחרת מורכבת מ – 8 שחקנים + 2 שוערים + 3 אנשי צוות. סה"כ – 13 אנשים.
יש סינרגיה מדהימה בין שחקנים צעירים (17,18) ובין וותיקי הענף (34-36) שמובילים את הנבחרת לאליפות עולם 3 תוך 4 שנים!!
"לשחקני הנבחרת הצעירים יש יתרון בולט – הם צמודים לשחקנים וותיקים אשר למעשה לוקחים אותם יד ביד ומעבירים להם את המפתחות לדלת אליה הם עצמם נכנסו לא מכבר כשהיו ילדים, יחד עם החזון, ובדרך הטובה ביותר שאפשר לחשוב עליה... "לנו לא היה ליווי כזה, ולכן התוצאות היו בהתאם". היום אנחנו עם ניסיון בינלאומי רב, חלק מהשחקנים אחרי 4,5 אליפויות עולם, בטוח שעתיד הענף הזה מונח בידיים טובות..." מוסיף דורי רז (36)– שחקן מועדון אלונה בנימינה ושחקן בנבחרת ישראל. יותר ויותר חברות ואנשי עסקים מביעים עניין בדבר הגדול הבא בישראל – ענף הוקי גלגליות, דבר שיעזור ללא ספק לצמיחה גדולה. יחד עם תקציב ראוי מהמדינה – אנחנו צפויים לראות ענף ספורט מרתק, מהיר והחשוב ביותר – בעל חזון חינוכי ערכי ממעלה ראשנה.

בהצלחה נבחרת !!!