ם "חזרתו של הקפטן לנבחרת" - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

"חזרתו של הקפטן לנבחרת"

"כמו ששיתפתי אתכם לפני מס' חודשים בהחלטה שלי לפרוש עקב כל הבעיות שהיו, בחרתי לשתף אתכם, מתוך כבוד והערכה לכל מי שפעיל במסגרת הנבחרת – בהחלטה לחזור".
כך התבשרנו לחדשות הנפלאות כולנו...
לאחר החלטה לא קלה, ואף שוברת לב, לפניי כמה חודשים החליט ליאור אוליאל (4) קפטן הנבחרת על פרישתו מסגל הנבחרת... החלטה קשה אשר נראה היה שלא היה לה מובנים אצל חלק מהשחקנים.
ליאור סבל מפציעה קשה בברכו, פציעה שהייתה מחייבת ירידה מהמגרש במיידית לצורך החלמה, בנוסף ליאור זכה בבן מאושר שנולד לו ולאשתו אורית וצירוף המקרים הוביל אותו להתרכז במשפחה ובטיפול בפציעה.
נדמה היה ( לא לכולנו :) ) כי ליאור החליט סופית ולא יחזור השנה לסגל השחקנים אשר היו מאוכזבים מהחלטתו, אך מאידך מבינים ושמחים בשמחת הולדת בנו.
כיום, לאחר לא מעט שבועות של שקט וללא אימונים, לאחר התייצבות המשפחה, החלמה מלאה, ודפיקות לב עזות
פנה למאמן הספרדי לוקס סוריו בבקשה לשקול את חזרתו לסגל השחקנים ובאמירה כי לבו שלם עם ההחלטה, הוא מרגיש בריא, וכי הוא זמין במשרה מלאה ובפול גז לעמוד על המגרש ולחזור להוביל את סגל השחקנים למקום שנשמע שהיה שחסר להם בקבוצה... האיחוד, הביטחון, הדבקות, העצמה והאומץ להשיג כל מטרה ולשבור כל מחסום בדרך לאליפות העולם הקרובה שתיערך באורוגוואי.
לוקס שמח לשמוע את מילותיו של הקפטן וכן נענה בחיוב לבקשתו להיות בסגל הנבחרת ונתן לו את ברכת דרכו.
אנו רוצים לאחל לליאור דרך צלחה, וכן בטוחים כי המהלך יתן לנבחרת עוד דחיפה במסע הקשה והמדהים לנסות לגעת בפיסגה. בהצלחה קפטן !.