ם נבחרת ישראל - 2012-2013 - הוקי גלגליות - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

נבחרת ישראל - 2012-2013 - הוקי גלגליות

חברים, הגענו לישורת האחרונה, הרגעים החשובים והנחשבים, קבלו בבקשה את הסגל הסופי של המועמדים לייצג את מדינת ישראל באליפות העולם לשנת 2012 שתארך באורוגוואי ....
למעלה מימין: יו"ר ענף ההוקי גלגליות-אודי גדנקן, מנהל הנבחרת-פול שניידרמן, קפטן-דורי רז, שירן דובדבני, אורי לירמן, סער שרון, מרסלו בנדרסקי, המאמן הספרדי-לוקס סוריו, ליאור אוליאל.
למטה מימן: גיא ישראלי, תומר צ'ילב לוי, אלעד סלומון, רותם בן אליעזר, שון קורלנד.
אחריי המון השקעה של מאמץ ועבודה קשה, החליט סופית המאמן הספרדי-לוקס סוריו על הסגל הסופי אותו הוא בחר מתוך עשרות לייצוג מדינת ישראל באליפות העולם הקרובה עלינו לטובה.
לוקס חש גאווה, סיפוק, ונחוש כי העבודה הקשה שהשחקנים מציגים משתלמת.
הוא סבור כי יחד, עם עוד לא מעט עבודה לפניהם הם בדרך הנכונה לטופ !
לצערנו על מנת להגיע באמת לטופ ( לפסגה ) או אפילו אולי קשה לומר, אך על מנת להגיע לאורוגוואי ולזכות במעמד לו הנבחרת מייחלת ונותנת כל רגע פנויי ביום על מנת להתכונן לקראת, ישנו מחסום כספי לא קל שעליהם לעבור,
ובו להתעסק.... למי שלא יודע, טיסה לאליפות שכזו כרוכה בעלויות של מעל ל-10000 שקלים לשחקן, וכן המימון הכספי כמעט כולו ! נופל על גב השחקנים או ההורים... שלרובם אין את הסכום הנ"ל, וכן איננו יודעים כעת לאן הגורל יוביל את הנבחרת ( יתכן ולא תצא לאליפות מפאת אי השגת תקציב או עזרה לדבר ) .
נבחרת ישראל ( שמייצגת מדינה שצמאה לספורטאים טובים והישגים ) איננה זוכה להכרה או סיוע מצד הממשלה או הגורמים התומכים כיום בספורט המוביל בפירסום במדינה ( ספורט בו ישנם הימורים ושחיתויות )... הנבחרת נושאת על עצמה את הדגל הלאומי, עולה למגרש בהמנון המקודש למדינת ישראל, ואף מייצגת בכבוד את מדינתנו בכל צעד בדרך ובמסע הנפלא הזה שנקרא אליפות העולם.
מאידך זקוקים השחקנים למעט עזרה, סיוע , משהו שיקל ויאפשר להם להגיע לרגע האמת, להתמודדות על גביע העולם המיוחל... וכל זה לא יקרה באם לא יצליחו לגייס מעט כסף ועזרה, הן מגורמים חיצוניים והן מן הממשלה או כל ספונסר שיסכים לתת חסות או תמיכה לשחקנים.
אנו קוראים לכם, אותם אנשים טובים, שאוהבים את הספורט, תומכים, מסייעים, לבוא ולתת יד מסייעת, עזרה כלשהי, ולו הקטנה ביותר לדעתכם ( הגדולה ביותר לדעתם של השחקנים ) על מנת שהעשירייה הזו, שחולמת כל לילה להגיע למקום המכובד הזה לייצוג המדינה, תזכה לחייך כל הדרך אל המקום הראשון !
נשמח לכל עזרה או תמיכה שתוכלו לתת, אפילו למידע רלוונטי כזה או אחר שיכול להוביל אותנו למציאת עזרה וסיוע, הן מגורמי חוץ והן מהממשלה.
המון תודה לכול מי שלוקח חלק, ולמי שתומך בנו לאורך כל המסע המופלא.
שחקני הנבחרת, ואיגוד הגלגליות בישראל.
ליצירת קשר : admin@hockeyisrael.com