ם כך חלומות הופכים למציאות !!! - הוקי גלגליות - Roller Hockey - עומד הבית - איגוד הגלגליות בישראל - ענף ההוקי גלגליות

כך חלומות הופכים למציאות !!!

      החלטנו להקים מגרש הוקי גלגליות יישובי- בישוב גבעת עדה !
 כך נמסר הבוקר לתושבי ומשפחות היישובים אלונה בנימינה גבעת עדה, שכן עשו דרך ארוכה ואינטנסיבית במטרה לקום בוקר אחד ולקבל את המכתב הבא :

"תושבים יקרים ,
אני שמח לבשר לכם כי הנהלת המועצה החליטה בישיבתה אתמול בלילה להקים מגרש הוקי גלגיליות יישובי.  המתקן יבנה בגבעת עדה על בסיס מגרש טניס עזוב שאינו בשימוש.
 את התקציב גייסנו לפני מספר חודשים ואף נתנו לכך ביטוי במסגרת תכנית הפיתוח לשנת 2012 - תב"ר (תקציב בלתי רגיל) בגובה של 300,000 ש"ח לפיתוח מתקני ספורט.
 אמש הזמנתי לישיבת הנהלת המועצה, נציגים ממועדון ההוקי שלנו (הפועל במסגרת המתנ"ס) וביקשתי מהם להציג את פעילות המועדון ואת הצרכים הפיזיים שלהם.
 התרשמנו שהקמת מגרש תיקני, תאפשר למועדון אשר צמח באופן מהיר ביותר תוך מספר שנים והגיע להישגים מרשימים ביותר, להרחיב את פעילותו ותזמן מסגרת ספורטיבית לבני נוער נוספים.
 לכן, לאחר שבחנו את מרחב האפשרויות הנוספות שעמדו לנגד ענינו, החלטנו להקצות את התקציב לטובת הקמת מגרש הוקי גלגיליות במטרה לפתח את פעילותו המבורכת של ענף זה ביישובינו.
 אין לי ספק כי צמיחתו המהירה של ענף הוקי גלגליות, תקבל האצה משמעותית לכשיעמוד לרשות השחקנים מגרש הוקי תיקני. בעתיד, נשכלל את אפשרויות השימוש במגרש כך שיתאפשר בו שימוש לענפי ספורט נוספים (קט-רגל וכדורסל).
 אני מודה לחבריי להנהלת המועצה על החלטה חשובה זו.
 אין לי ספק כי בתוך תקופה קצרה, נוכל להתברך ב"אח" צעיר לענפי הספורט הוותיקים בישוב, מועדון הוקי גלגיליות.
 אנו יוצאים לדרך ובקרוב נתחיל בהכשרת המגרש במטרה לחנוך אותו כבר בשנת הפעילות תשע"ג.
 שלכם, תמיד בשבילכם... "

אורי דיסטניק
ראש המועצה
מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה
www.bin-ada.co.il
"הנהלת ענף ההוקי בישראל רוצה להודות תודה ענקית ליו"ר אודי גדנקן, למנהל מועדון אלונה בנימינה גבעת עדה, אלון ויזמן, ולחבר ההנהלה בענף ההוקי מר נעם ריכטר וכן למשפחות היקרות והשותפות לעשייה, על תרומתכם, אמונתכם, נחישותכם, ודבקותכם במטרה הנחשקת להביא את הסכמת המועצה לקדם את ענף ההוקי בישוב, החלטה גורלית שהסבה אור על כל משפחות ההוקי גלגליות בישראל, והביאו לנו מתנה ילד ( מגרש ) נוסף לספורט הגלגליות בישראל."
תתחילו לדמיין איך חייכם הולכים להשתנות :)  בהצלחה לכולנו !